Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, January 19, 2015

OnE HaPpY DaY WitH My HeRo ♥♥

Assalammualaikum sume ♥♥♥♥♥♥♥♥







Haaa...banyak kan LOVE tu...




hehhee...





bila da lama tak jumpa, sekali jumpa best laa...






sape lagi??




HEROKU...






hehehhee...


malu laaa...


tengok jela gambar ♥♥



otw pergi ke mid valley..ok, muke dia memang perosak suasana...hahahhaha

yeayyy!! cuya di magnum kafe!! sedap bak hang... + mahal(syyhh,,bisik~)

iklan gigi ditaja khas oleh qu puteh...baru la puteyyyyy!!! (errr..ada ke produk ni)

ceh..mata nak menjeling...

cuya balas!! dengan jelingan comey...hahahahaha

heroku ni tak pandai makan eskem berhias...tu yang tenung lama2..hahahaha

taraaa!!! ni la salah satu decoration magnum...!! galaxy X!! (maen tibai nama!)

makan cam tak nak je sebab sayang hiasan cantik sangat








Papepon, cuya hepi sangat! semoga hubungan kita berkekalan sampai ke jinjang pelamin...sampai bila2...



ameen~

kbai!

Assalammualaikum

Monday, January 12, 2015

LoVeLy NiEcE 1sT DaY ScHooL!!!

Alhamdulillah...

Dulu...si kecik ni la di lambung2...






Sekarang...



da sekolah daaa...

nama si kecik ni NUR KHALISHAH SUFIA BINTI MOHD IKRAM



haaaa...



anak buah je..tapi excited cam anak sendiri...



cuya sayang sangat kat dia ni...



semoga kakak jadi seorang yang berguna kepada agama dan keluarga :)





NUR KHALISHAH SUFIA





Besar da kesayangan acik nih~~ (kesat air mata)




hehehhee


k laaa..

assalammualaikum

nite2 sume

PeMaNdU Di KeReTa SeNDiRi :(

assalammualaikum...
ok, apa yang cuya cuba sampaikan....




pe perasaan bila kuar makan bertiga tapi bersembang hanya berdua...



lagi sorang terpaksa senyap sebab nk mencelah pon tak pandai...

dari kedai makan sampai la ke opis...

yg sorang ni terpaksa senyap bawak kereta sendiri..




lagi dua orang pula bersembang macam penumpang naik TEKSI..



ok, yg lg sorang tu CUYA...



so, pengajarannya...



jangan kuar bertiga..biarlah genap..








nanti sian yang lagi sorang termangu2...





bertambah pedih lagi bila....


DIA LA PEMANDU DI KERETA SENDIRI!!!


Assalammualaikum....