Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Sunday, December 12, 2010

KAMERAKU.....KETERLUPAANKU....HUUU~

kenangan dan pengalaman yang indah slalu diabadikan dalam pelbagai cara..malahan zaman masa kini lebih menggunakan alatan teknologi seperti kamera, video cam & mcm2 lg la supaya kenangan indah ttap akn dikenang smp bila2...tapi, apalah guna kamera jika dibawa tetapi tiada memory card di dalamnyer...???

WARGGGHHHH...!!!

itulah tjadi kt cuya harini...huuu~ harini cuya p la mjlis smbutan harijadi ank kepada kwn ablong cuya kat Tasek..sblum pegi, ablong dah gitaw yg ablong lupa nk bw kamera...cuya dgn bangganyer mmbalas, "tkpe ablong,cuya bw kamera" hehehe...so...kami pon p la tmpat yg nk dituju...

Dh smp kt sne, kitorg pon dok kt kusi...lalu...ablong mntk kamera sbb nk snap pic anknyer nur khalishah sufia..hehhee...bila dh snap, tibe2 tkluar pkataan cannot record...pelik nih...cek2 tgk, rupe2nyer, tkde memory card..ablong tnyer, " cuya, kamera ni tkde memory card ke?" baru cuya tringt, smalam cuya msukkn pic dr kamera 2 msuk kt laptop..cuya kuarkn memory card tp lupa nk msukkn blk...adessss..!!!kntoi sudehhh....cuya cume leh bg alasan cuya luper.(alasan org mmg brsalah) pe lg..ablong potpet2 kt situ...nsb kak azah tnangkn ablong..huhuhu...

Dispanjang mjlis tu blangsung, cuya hnyer duduk tgk je org lain snap pic dpa..dh la ad ptunjukn magic....karaoke...budak2 menari..ciap khalishah pon bjoget sama..ttonggek2 khalishah menari...hehe..comey sgt..sdey3x..npe la leh luper..huhuhu...cian cuya :'(
tkpela...nk wt cmne..mgkin ad hikmahnyer(ayt tngkan diri..)




ni la nur khalishah sufia..comey  kn?
bju ni la dia pkai ms mjlis td..huu~




p/s : so...kenangan indah harini tk dpat cuya simpan...wuuuu~~

1 comment:

AngahSayang2314 said...

ala2 comelnyer dia kiss for me yer