Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Tuesday, February 22, 2011

HANYA DIA UNTUK CUYA








entri harini nk jiwang mawang sket...hooo~






haritu cuya gaduh dgn heroku sebab kesalahfahaman & kesedihan hati cuya....



hari ahad cuya gitau pe cuya rase pastu dia pon mendiamkan diri...cuya kol tak angkat...mesej pon tk balas...lagi la cuya sedey sangat2...



semalam cuya try kol dia lagi..dia tak angkat...cuya pon da give up (sedey lagi~)


tup...tup....cuya tak pasan dia ada kol cuya 3 kali tapi cuya tak angkat..(henfon cuya vibrate kan)


konon2 nak dia kol lagi la...tapi takde pon...huu~ last skali cuya kol..tros dia angkat...


cakap punya cakap....rupe2nyer dia demam...dia tido awal semalam..tapi dia frust dgn kata2 cuya...dia sedey...


cuya minta maaf kat dia...dia pon minta maaf kat cuya...pastu kitorang pon ok....habis la citer....hahahaha




eh??? ada lagi laaa........




masa tengah sedap bersembang dgn dia, ada 1 part cuya betol2 suke sangat...





"saya sayang awak byk2"

~saya lg banyak dari awak~

"saya cinta awak byk2"

~saya lg banyak dari awak~

"nape awak asyik cakap camtu jek??"

~sebab...~


~SEBAB SAYA TERLALU CINTAKAN AWAK...~




walaupon kata2 tuh takde la sejiwang karat sangat tapi bagi cuya itulah yang betul wat hati cuya lembut & cair.... bagi cuya, itulah kata2 paling manis pernah dia kuarkan utk cuya...cuya takkan lupa kata2 tuh...hehehe...


dia lah insan yang boleh buat cuya kenal apa itu CINTA SEBENAR...

dia lah HEROKU...hero di hati cuya...






semoga Allah memanjangkan & merahmati hubungan kami sehingga akhir hayat...amin... 
















p/s : its just for you...(MFZA)

No comments: