Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Wednesday, March 9, 2011

AKU WANITA BIASA

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus1]

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[chorus2]

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Hatiku… maafkan aku.. 






camtu la perasaan cuya skang..bila dok diam msti air mata kuar...cuya betol2 harap HEROKU paham perasaan cuya sebenarnya....nak tau lagunyer klik kat  sini

cuya tak penah salahkan dia...tak berniat nak tujukan sumenya salah dia...cuya harap dia berterus terang dgn cuya....berbincang perkara sebenarnya berlaku antara kami..

heroku, saya tau awak kecewa dgn sikap saya kat awak selama nih..tapi tolong berterus terang kat saya supaya saya tau pe yang sebenarnya awak pendamkan. tapi, tolong jangan biarkan saya begini..saya manusia yang lemah segala2nya.yang mudah terpedaya dgn hasutan syaitan..heroku, maafkan saya andai kata2 saya nih menyinggung perasaan awk..tapi saya nak awak tau yang saya betul2 sayangkan awak...hari2 saya berdoa supaya saya bersama dgn awak sampai akhir hayat dengan keizinan Allah...(air mata kuar lagi~)

cuya mintak maap sbb entri harini adalah entri sedey....macam mana entri nih cuya wat, camtu lah perasaan cuya skang..tapi, cuya betul2 trimas kat kawan2 cuya sebab gembirakan hati cuya..cuya akan senyum lebar2 untuk kawan2 cuya sume(^__________________^)



p/s : lagu hasil colekan dari youtube...

1 comment:

i am S!L4H.. said...

lgu ape nih cuya? mcm knal je tp x knal2. ngee