Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Monday, March 7, 2011

TAKLEH BLAH LANGSUNG..


sebelom pape...cuya nak loncat tinggi2 dulu...








hoyey!! followers cuya da naek...hmmm..kene wat sesuatu nih..(senyum sorg2 10minit)








ok...berbalik pada tajuk entri cuya...cuya pon tktau pe masalah cuya wt tajuk camtu..tapi perasaan cuya nak sangat2 tulis tajuk camtu..huh!!





kadang2 dunia ini tidak adil..tapi bila cuya pikir2 balik, mesti ada hikmah best disebalik sume ini..so, kene la beristiqamah jap...(marilah sama2 diam jap...tut..tut...tut..tutttttttttttttttttttttttttttttttttttt..kroih..kroih...)








papehal kadang2 bila benda tuh datang..kemenyampahan dalam hati cuya melanda...tu kira jeles ke hah??adehhhh......cukup3x!! jgn nak selamber jeles meles kat benda tak sepatutnya...!!(marah diri sendiri)

tapikan, nape benda tuh blh berlaku?? adakah kerana perkara tersebut lebih baek dari perkara kasebot?? huhuhu...manusia2...benda ini lah yang kadang2 jadi masalah...(cuya la manusia tuh!)

ok lah...baru lega sket lepas kat sini..kawan2 cuya yang baca entri nih, kalau tak paham pe cuya merapu meraban mereben nih, wat2 dono jela...wat muka selamba sambil tangan bersilang mulut bersiul mata keatas...hahahaha..











ok lah..cukup la setakat nih..cuya masih mood gembira sebab followers makin ramai..nak wat sesuatu nih..hehehe...ok2...nite2 (n_n) mmmuaaahhhxxxx

1 comment:

i am S!L4H.. said...

hehe. keep it up. smoge hri2 mndatang lebih menceriakan. eerkk~
*mcm x de kne mngene plak kan. ^^