Sign by Danasoft - Get Your Free Sign

Thursday, February 23, 2012

MATANG KE???

penah tak ada kawan2 kome ngaku diri dia matang???



TAK PENAH????  ish3x...bagus deme nih...




tapi ada dikalangan kawan2 cuya ngaku diri dia matang tapi..........errrrkkkkk.... MATANG KE?????



ni persoalan yang timbul dalam otak cuya yg mula nak berfungsi nih...



adakah matang ni boleh dikira dari segi fizikal seseorang itu semata-mata atau dari segi keperibadian dia atau kedua2nyer skali???



cuya tak paham laaa...



nape perlu didebatkan tentang matang nih padahal selama nih cuya tak pernah terfikir untuk matang mematang nih....bagi cuya kematangan seseorang itu akan datang secara semula jadi mengikut masa dan keadaan...



cuya ni matang ke tak???



hahahahaa...kalau nak tau kome tengok sendiri blog cuya pon da tau cuya ni matang ke tak matang...




tu la cuya kata kematangan seseorang akan datang dengan semulajadi..mana tau..blog cuya je childish2 tapi dalaman cuya da matang ke.... (ceeeeewaaaahhhhh!!!....geli aku)




bagi cuya, kematangan seseorang itu juga boleh dilihat dari pelbagai aspek...pemakaian, personaliti, pemikiran n macam2 lagi...jadi kome2 sume kalau tengok orang tuh pakai cam ala2 budak je jgn ingt dia tuh budak2..ntah2 pemikiran deme tuh da matang..



sama gak kalau ada tuh perangai cam budak2 tapi bila bab2 discussion atau apa2 kerja yg serius deme boleh kematangan mereka terserlah...



haaaa....kalau kome nk taw, setiap orang walaupon dia tuh 'matang' la sangat............tapi dalam sedar tak sedar kebudak budakan dia akan terserlah pada sesuatu ketika....matang ke kalau nak berebut kawan2?? cam, "ko ngan dia je...ak pon nak gak..." eeeeuuuwwwww....please laaa...cam budak2..nak berebut2 kawan2...tah ape2...



ok full stop...bak kata org, bnda remeh temeh cm habok baek jgn ambek pot laaaa..

memang pon..so, cuya wat tak heran walaupon kadang2 cuya pertikaikan matang ke kalau hal2 yg kecik secoit pon nak jadi hal??



ok laaa..da petang sgt nih..cuya gi mandi dulu.. 

papai...ASSALAMUALAIKUM....

No comments: